dinsdag 21 april 2020

Dinsdag Vught fietsrit

Vanmorgen gingen de wekkers om 8:00 en 9:30 zodat ik rond 10:00 op de fiets kon zitten. Het werd iets later omdat ik ook moest douchen.

Richting station gereden, omleiding Aartshertogenlaan kruising Orthenseweg open gebroken, maar met de fiets kon je er een soort van langs. 

Wandel/fietsbrug Vught over de sporen weer over gestoken, er niet voor gekozen om aan de andere kant te gaan wandelen.

Doorgereden Taalstraat Vught verkeerslicht rechts spoorwegovergang, bij Postweg rechts.

Onder het spoor door rotonde bij "De Witte" linksaf.

Links bij "De Buurt" Koningsweg en weer richting water. De rest redelijk normaal, gewoon Aartshertogenlaan en Rompertsebaan en zo.

Ik voel me verder goed, gelukkig geen spierpijn en dadelijk 14:00 beeldbellen  "De Stijl" hopelijk gaat het lukken.

Mijn broer Herman is dus thuis verder geen nieuwe berichten.


De Klokhoek Klokkenlaan


Dela Rompertsebaan vuilniswagen


Mozaïekbankje  


Aartshertogenlaan Sancta Maria Mavo verbouwing


Weg opengebroken


Tango


Hier nog nooit binnen geweest


Buitendijk


Caravan staat er al heel lang


Bij Heetmanplein


Gisteren trap gebruikt


Stuwen


Onderaan trap Vught


Daar vandaan gekomen


Uitzicht


<>


<>


Onderdoorgang snelverkeer 


Loopt maar langzaam af  deze kant


Er kwam net een trein aan


Oud papier


Richting overweg


Postweg rechts



Rotonde


Groene buizen op vrachtwagen
wat er op de aanhanger stond is onbekend


Vlonder over water Postweg nieuw voor mij


Berkenboom


Dommel


Brug bij Heetmanplein


Weg open bij Aartshertogenlaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.