donderdag 2 april 2020

Donderdag rond het Taxandriaplein

Vanmorgen hoefde ik nergens heen, om 8:00 medicijnen ingenomen en daarna telkens andere tijden. Rond 10:30 uiteindelijk mijn bed verlaten.

Ben gereden naar het Taxandriaplein, ongebruikelijke route daarna Arena, Vue, Jan Heinstraaat, Oliemolensingel, Orthenseweg, Vogelstraat, Gruttostraat, Adelheidstraat, Orthen, Wielsum fietstunneltje onder de A59 door en thuis.

Vaak weet ik het niet meer; en toch blijf ik hopen dat het goed gaat komen.

Ik heb beperkte talenten waar ik het mee moet doen, en blijven luisteren naar mijn lichaam, want ik wil vaak sneller dan biologisch mogelijk is.

Vandaag verder weinig plannen, misschien wat opruimen en zo, boodschappen doen hoeft niet vandaag.


Vanmorgen


Dekbedovertrek nog van ons huwelijk


Zat bij de baxterrol medicijnen door de brievenbus


Elstar appel


Kliko van Janny
die van mij staat weer binnen


Rompertsebaan 


Taxandriaplein


Vlakbij De Stijl


Weet niet hoe ze heten


Ingang De Stijl, wanneer ooit weer open?


Andere bakkerij de Groot
niet stationsweg Bossche bollen


Citadel en roeivereniging Den Hartog 


Stukje Citadel


Parkeergarage Arena


Hekken 


Roltrappen, lift beneden straatniveau


Dille & Kamille


<>


Hoogwerker en vrachtwagen


Uitbouw water bij cinema


VUE bioscoop


Belangrijke brug verderop


Zuilen in het midden


Brug relatief nieuw en anker


Maritiem beeldje


Bankjes even gezeten


Iets dichterbij de brug


Vogelstraat moskee 


ABN Amro


Deze foto is zeldzaam bij het Wielsum, 
moeilijk uit leggen waarom


Narcissen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.