vrijdag 17 april 2020

Vrijdag verhuizing en laminaat

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 en iets na 9:00 stond ik op de stoep bij Maaike.

Van broer Herman niets gehoord, als het ernstig is had ik het wel gehoord.

Bij Maaike meubels verhuizen met hondjes en zo.

De woonkamer was leeg na een tijd. Laminaat gedemonteerd voorzien van nummers en in gedeeltes verhuisd naar de nieuwe plek.

Ondervloer weg gehaald en op de nieuwe plek gelegd.

Begonnen met het leggen van laminaat, 3 banen gegaan, moet weer over waarschijnlijk er kwam te veel ruimte bij een beginstukje.

Lunch gehad, boterhammen met hagelslag en zo.

Rond 18:00 vertrokken richting huis en gegeten.

Storing kabel mobiel, andere kabel deed het wel.

Rustige avond hoop ik verder.


Plas bij Noorderplas water staat weer stuk lager


Boek Esther Verhoef
Transformatorhuisje


Vroeger paardenweide


Trappen naar spoor


1 boot verderop


Richting zig zag weg


Water komt hier weer omhoog


Onder hoogspanning


Mijn workmate steekkar te zachte banden


Werkte niet


Aanrecht beneden


Idem


Apart al die plakkers


Kruiden en zo


Halverwege


Hondje heet dat volgens mij


Lift gelukkig


<>


Tijdelijke plek


Stapel laminaat


Genummerd


Levering 10 pakken laminaat


Ondervloer leggen


Onderweg naar huis bij woonzorgcentrum "De Taling"


Bij hoofdingang


Lange rijen bomen


Mijn aanrecht


Idem


Senseo


Gekregen van Willem en Ria 
met paaswensen kaartje er aan vast


Uit kerstpakketten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.