woensdag 15 april 2020

Woensdag Herman ziek en Mieneke op bezoek

Mijn broer Herman is gisteravond opgenomen in het ziekenhuis in Nieuwegein, getest op Corona, en dat heeft hij dus helaas. Kortademig, koorts en dat soort dingen. Vanmiddag was mijn zus Mieneke op bezoek, en toen belde Herman zelf Mieneke, wel kortademig en beetje koorts, maar het viel eigenlijk verder mee gelukkig. Op de scan was wel een ontsteking van stukje long te zien.

Vanmorgen was Claudia er gelukkig, mijn poetshulp.

Ik heb weer de was kunnen doen.

Samen met mijn zus een stuk wezen fietsen, was er mooi weer voor.

Pas bij het keerpunt mijn app aangezet. Bij Gewande waren we toen, voorbij het Maximakanaal en de sluis Empel.

6,45 Km moet dus minstens keer 2
21 km/u max snelheid
15,34 km/u gem snelheid zonder stilstaan te rekenen


Bezig met tuin in de straat


Bomen omgezaagd


Restant boom


Materialen voor de tuin


Hier ook gesnoeid


Papierafval kliko's


Vlakbij huis


Bloesemboom


Destijsch Empel oude stenen en zo


<>


Maximakanaal 


Kom hier vaak overheen


Stukje Empel


Boten wachten bij Sluis


Sluis Empel


Wiel


Roodbont Koeien


Richting Gewande


<>


A2 geluidswal


Bloesemboom Lokeren


Soort trap


Soort theater


ff zitten


Mijn zus maakte deze foto


Spelletje gedaan


Thee er bij


Bezig met de tuin


Stoompannen
Paksoi, aardappelen, vlees en vla na


Vensterbank


Houtbewerking MDF met lintzaag gezaagd
zelf gemaakt lang geleden toen ik was opgenomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.