vrijdag 3 april 2020

Vrijdag Vught en via Bossche Broek terug

Gisteravond was mijn zus Mieneke uit Tilburg op bezoek, was gezellig.

Vanmorgen op 1 of andere manier vertrokken met mobiel opgeladen.

Weer over een brug in Vught gegaan ik denk pas de tweede keer. Daarna via Paardensteeg en Bossche broek terug, maar dat was nog redelijk bekend.

Via de markt "Het Stoepje" en Jumbo en Harm terug gegaan.

Het Corona zorgt zorgt voor veel problemen, maar gelukkig bestaat er telefoon en beeld bellen.


9:34 eerste foto na het douchen


Plek voor mijn handschoenen als het niet hard waait


Vaker gehad kreeg hier een bericht van John


Plasticafval Buitenpepersedreef bij Supercoop


Aartshertogenlaan kraan bij Sancta Maria Mavo verbouwing
Ik ben er omheen gereden


Sport toestel


Vaker gehad omgeving Buitendijk


Onderaan vlaggenmast bij station
was me eerder nog niet opgevallen


Bussen bij CS


Taxi's bij CS


Hoogwerker bij CS


Nieuwe bestrating


Parkeergarage station nooit in geweest 


Vaker gehad, Essent gebouw bij stuwen


Staalconstructie lantaarnpaal
Op deze brug 6 van deze masten


Bovenop brug


<>


Onderdoorgang voor snelverkeer


Pad bij weg


<>


Beetje moeilijk blijkbaar


Dappere speerstrijder moet ik aan denken
de betekenis van de naam Gerard 


Van Loon Galleries Taalstraat Vught
tegenover Paardensteeg


Heun park


Segers gemaal; familie van Gert Jan Segers van de Christen unie?


Boom omgevallen op vreemde plek


Bij de Parade in de buurt


Theater aan de Parade gesloten


Narcissen en tulpen


Van Zwietenpark


Roggebrood met pindakaaas en koffie als lunch

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.