maandag 6 augustus 2018

Zondagavond en maandag Vught en zo

Toch een paar foto's gemaakt gisteren. 

Vanmorgen ging de wekker om 7:15 goede timing om op tijd op de fiets te zitten. Naar Voorburg gereden en gewerkt in de fietsenwerkplaats, in de pauze's weer mensen ontmoet. Belangrijkste Dorien van Gasselt mijn oude psychiater.

Daarna via de Bossche Broek en de Parade naar huis gereden.

Daarna weer prikpoli met Mischa en Chris anderen.

Ananas gekocht bij de Aldi en weer terug naar huis.

Gisteravond A59 rechts nieuw asfalt


Campanile hotel Maaspoort


Maaspoortweg tankstation Tango


-----------------------------------------------------------------

Vanmorgen Aartshertogenlaan kado winkel en zo


Vroeger biljartcentrum


Nieuwe boot aangemeerd Buitendijk


Spoor in de verte


Brug bij Heetmanplein


Voetpad ooit door mij gebruikt  


Blijft een mooi pand ook zonder fontein  


Bij de fietsenwerkplaats gebouw "Werken in het groen"


Deze bloemen doen het nog goed ondanks de droogte


Ingang


Ganzen


Chinchilla 


Waterschildpad


Slang


Om de vloer te reinigen vermoed ik


Insectenhotel overgroeid


Grab & Go 
Kadoshop
Atelier de brandweerkazerne 


Ik noem dit het ketelhuis
Tijd om de ijzerberg op te ruimen


Hier was ik altijd mijn handen


Belangrijk pad in het oerwoud


Einde pad


Belangrijk kruispunt Boxtelseweg, met de auto mag je hier alleen rechtsdoor


Dode tak hierna weggehaald


Crucifix tak weg


Taalstraat onderin horeca


Vroeger van Loon galerie 


Nu iets verderop


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.