dinsdag 14 augustus 2018

Dinsdag AS en psychiater

Vanmorgen min of meer normaal verlopen bij de Adm Scholing.

Om 14:50 vertrokken mijn buurvrouw Janny en ik naar de 5e Reit 2 voor een gesprek samen met de psychiater en casemanager. Er kwam veel aan de orde over hoe het vroeger verlopen is en het behandelplan Het duurde een klein uur. Ik krijg binnenkort weer een ander psychiater daarom is het belangrijk wat er in mijn dossier staat.

Vanavond badminton dan is mijn racket klaar als het goed is.

Begin van Zwietenpark het kunstwerk aan de linkerkant noem ik de koe


Beetje meanderend 


Omron plas




Groepstafel


Werkplek


Helftheuvelpassage A


Helftheuvelpassage B


Helftheuvelpassage C


Helftheuvelpassage D
Vers Inn


Helftheuvelpassage E
Rabobank flappentappen


Helftheuvelpassage F
Kruidvat.... ontploffingsgevaar?


Helftheuvelpassage G


Helftheuvelpassage H
Apotheek


Helftheuvelpassage I
Waterballonnen oppompen


Helftheuvelpassage J
Diverse ballen


Helftheuvelpassage K
Kaarten


Helftheuvelpassage L


Helftheuvelpassage M
Xenos hier geen verbouwing te zien
In de Hinthamerstraat wel


Helftheuvelpassage N


Helftheuvelpassage O
Big bazar


Helftheuvelpassage P
Horloges


Rotonde Kooikersweg / oude Vlijmenseweg / Simon Stevinweg


Die zie je niet zo vaak 


Rotonde Simon Stevinweg / Onderwijsboulevard / 
Copernicuslaan / Christiaan Huygensweg


Stationsweg vrachtwagen aan het lossen


Bij de havensingel


Hartje stad en toch heel rustiek


Bezig met boot schoonmaken 


Diverse vlaggen


Barnies kipcorner


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.