zondag 26 augustus 2018

Mooie zondag

Met John afgesproken om om 8 uur te bellen, dus dat had ik gedaan, het afzeggen per app heeft elkaar gekruist.

Verder normaal verlopen, ik zat op tijd op de fiets. 16 graden dus jas toch maar aangedaan.

Op de heenweg kwam ik de man uit Bokhoven tegen bij het Vutterpad.

Ik was gelukkig niet de eerste die aankwam in de kerk.

En ook nog niet helemaal de laatste die vertrok al scheelde het niet veel. 

Gemaaid gras op hopen, er kwam damp af


Bekend punt


Bankjes JOP bij het Vutterpad


Detail Vutterpad 


Ruwekampweg


Samsung premium support


Echte plantjes bar kerk


Onderste drie heb ik mee gemaakt;

Dijkema
Schelling
Zomer

Geersing komt er eind dit jaar bij. 


Compleet overzicht zoveel kerkgeschiedenis ken ik niet goed.


Bij de Bossche Hoeve


Markering bocht 


Kleurenpracht


Bij het Engelenmeer


Politie 
Provincie?

Bij de Vogelstraat heb je het politiebureau van 's-Hertogenbosch 


Kom hier niet vaak


Gea; ik weet niet wat ze doen 


Detail hoogspanningsmast


Toch nog redelijk wat mais hier


Groot bord van onderen A59


In de buurt van de snelweg


Rieten dak in Engelen ziet er nog nieuw uit


't Hoogh


Golfterrein bij Henriëttewaard


Richting sluis


Bootjes kunnen uitvaren


Met de fiets kom je er altijd makkelijk langs


Voorbij Treurenburg deze ronde niet binnen geweest


Onder het spoor door


Treinbrug


Maasboulevard


Brug fietsers en wandelaars bij Noorderplas 


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.