zaterdag 18 augustus 2018

Zaterdag Kermis in de binnenstad

Hoefde niet vroeg op te staan, ik heb gekozen om eerst naar de Aldi te rijden om scheermesjes te kopen. Daarna naar de binnenstad gereden. Ik was bij de fietsenstalling rond 12:40

Het was kermis in de stad, veel drukte overal want er was ook nog de zaterdagmarkt.

Heb veel gewandeld en winkels bezocht rond 17:00 zat ik bij Kees Kroket een friet speciaal te eten. 

Vandaag ruim 10 bekende mensen ontmoet en gedeeltelijk gesproken, dat vind ik leuk.

Rotonde Harendonkweg / Sint Teunislaan / Ploose hof


Deze brug is ouder dan het gebouw daarachter, 
heb ik gebouwd zien worden 


Zuilengang bij Rompert winkelcentrum


Rotonde Rompertsebaan / Klokkenlaan / Sint Teunislaan


Medisch centrum west


Nooit eerder gezien


Mgr. Diepenstraat bushalte


Kerkstraat


Gratis bewaakte fietsenstalling kerkstraat 


Bouwloods Sint Jan


Markt


Puzzels €5,-


Boeken niet duur


Slippers €1,99 


Candybars


Markt


Ook Markt


Idem


Lekker ijs; deze ronde niets genomen


Bij de Hema


Naamplaten in alle smaken


Zoete lieve Gerritje


Was hier nooit binnengeweest


Paard 


Kunst ergens achteraf


Andere hoek


Binnedieze


Grote ballen waar kinderen in kunnen 


Korte Putstraat


Reuzenrad Parade niet in geweest


Voor kinderen auto's


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.