woensdag 22 augustus 2018

Woensdag Tzorg en Adm Scholing

Voor de wekker wakker. 8:00 en 8:15, ik had mijn schone beddengoed klaar gelegd maar toen belde de invalkracht dat ze later zou komen. Daarom maar zelf mijn bed verschoont en de wasmachine gestart. Mizola uit Burundi kwam rond 10:00 en heeft gestofzuigd, gedweild en dat soort dingen. Voordat ze vertrok hing de natte schone was.

Toen naar de Adm Scholing gereden, daar was het redelijk rustig.

De brug was dicht kon ik even samen met Carol wachten.

Via het station en de Rompertsebaan naar de SuperCoop gereden. Eerst plastic afval weg gedaan, en daarna de normale boodschappen zoals maaltijdsalade gedaan.

Splitsing ik moet hier bijna altijd naar links


Vroeger gedeeltelijk gesnoeid


Er komt nu en beetje kleur in


Maisveld


Dieze rommelig terrein


2 bankjes; die van beton heeft de oudste papieren


Vangrail de grond in


Rechts nieuw asfalt; wanneer de andere kant?


Info borden bij de Sligro


Rietveldenweg


Overkant Hedikhuizerweg


Sanitair Demarrage Hedikhuizerweg


Heineken


Post.NL en richting Zandzuigerstraat 


Brug verderop ook over geweest


Nieuw


Terugkijkend Nelson Mandelastraat


Brand geweest


Ongebruikelijke hoek


DE koffie horeca gesloten


Buitenhaven


Klokkenlaan


Ongebruikelijk standpunt bij het fietstunneltje


Avondeten


(#)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.