vrijdag 3 augustus 2018

Vrijdag Vught vice versa

Om 7:15 ging de wekker en omdat ik heel even gezapt had op de tv was ik iets aan de late kant.

Onderweg op de heenweg kwam ik André, Bjorn en Marcel tegen. Deze ronde geen Leo of de twee mannen.

Toen ik bij de WSD aankwam was het binnen donker en buiten was alleen Jean (zwarte man) er al eerder dan ik. Heb besloten buiten te wachten tot David en anderen binnen waren. Uiteindelijk gelukt, ben weer bezig geweest met schroeven tellen, ik heb er 2400 gehad.

Er waren ook andere karweitjes te doen; kluisjes in elkaar zetten en iets met tandenborstels.

Daarna terug gereden via de Bossche broek, de Parade, Kapelaan Koopmansplein, Rompertsebaan, na het fietstunneltje rechtdoor en rechts bij de Epigoon en dan Lokerenpassage markt het Stoepje.

Toen bij boekwinkel een anonieme ov chipkaart gekocht (€7,50) en er €20,00 op gezet.

Toen weer naar huis en iets gegeten en gedronken.

Aartshertogenlaan


Wit geverfde tunnelingang 


Op het hoekje


Ongebruikelijke hoek


Dit dan wel weer vaker gehad.


Heetmanplein, Julianaplein pas eind deze maand weer open


Ooit overheen gewandeld 


Rustig fietspad tegenover 'De Witte'


WSD; fiets neer gezet, en afwachten meer 


Water tappunt rare plastic bekers in trechtervorm 


Urinoirs 


Soort zelfportret


Koffieautomaat


Schroeven tellen


3500 schroeven in deze doos


Snoep, blikje, doosjes en stof


Iets met tandenborstels heb ik niet aan gewerkt


2 rijen van 12 doosjes gevuld 
100 per doosje dus 2400 schroeven in mijn handen gehad


Ik noem dit zusterhuis Glorieuxlaan Vught


Blijft een mooi raadhuis van Vught, fontein werkt nog


Maurickplein Vught


Paardensteeg Vught


Bossche Broek provinciehuis


Weinig groen in weiland


Bij de Sint Jan parkeergarage


Water tappunt Parade


Prins Hendrikpark


Kunst bij de Amazones


Bakkerij het stoepje uit Bunschoten Spakenburg


In de aanbieding


(*)    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.