donderdag 9 augustus 2018

Donderdag De Stijl

De wekker ging om 8:00 en 9:45 zodat ik tijdig aanwezig kon zijn. De grijze kliko weer binnen gezet, even Janny mijn buurvrouw gezien.

Bij De Stijl weer veel goede ontmoetingen. Toen ik weer weg wou begon het te regenen, daarom korte route naar huis, maar toen werd het weer droog dus toch een kleine omweg kunnen maken. 

Misschien komt mijn vader.

Tzorg planning nam de telefoon niet op.

Voorkant 3 schuine panden, aan de achterkant ook schuine gevels 


Bij het Taxandriaplein


Binnenplaats De Stijl dakpannen en soort net of zo
 

Kliko's


Waterkraan


Clementine deed deze ronde niet puzzelen


Bloemstukje


Richting binnnenplaats


Computerhoek




Wat eten we vandaag?


Even droog  bij in/uitgang De Stijl


Rompertsebaan even droog


Buitenpepersedreef in beeld


Pand links binnen geweest bij familie Lambrix
hier Monique (zus Esther) voor het eerst ontmoet


Bloemen bij de SuperCoop


Groenafval en stuk boomstam


Bloedafgiftepost moet ik heen om de 2 a 3 maanden


Zuilengang niet van Salamo


Markt groente


Hooghe Clock in beeld


Klokkenlaan bocht 


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.