zondag 12 november 2017

Zondag beetje nat

Vanmorgen onderweg de regenkleding aan moeten doen, anders was ik erg nat geworden.

Kwam op tijd aan bij de kerk. O.a. Yvonne was er al, mevrouw Verhoef niet, maar dat wist ik al. Ze had me verteld dat ze naar een doopdienst in Utrecht zou gaan.

De tweede dienst was onderweg wat droger, maar toch maar mijn regenkleding aangedaan voor wat kleine spetters.

Had ook deze dag weer leuke ontmoetingen.

Toen ik thuis kwam eerst gegeten en gedronken voor de mobiel weer van vliegtuigstand ging; dat is me goed bevallen.

Thuis lekker bakkie


Achter bij de poort


Gelukkig geen last van


Voetpad met kleuren


Bekend punt


Waarom niet de hele akker omgeploegd?


Wolken nooit hetzelfde 


Vaker gezien


Netjes gesnoeid


Graaf van Solmsweg 
hier kunnen vrachtwagens keren


Zelfde punt toch weer anders


Ruwekampweg / Rietveldenweg


Rode lichten


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.