donderdag 16 november 2017

Donderdag wel Stijl geen Bloem

Moest om 9:50 bij de huisarts zijn. Kon uitzoeken of ik een epileptisch insult had gehad 2013 en kon niet vinden dat ik in coma werd gehouden ivm longontsteking.
Formulieren voor het CBR ingevuld, heb ik gekopieerd en gaat dadelijk op de post.

Dadelijk rond 15:15 wil ik bij De Stijl arriveren voor de ontmoetingsgroep, ben ik nooit geweest.

Mijn vader komt vandaag niet. Boodschappen niet bij de Lokeren Jumbo gedaan maar bij de SuperCoop Rompertsebaan.

Morgenochtend Inpak met Mardi hoop ik.

Morgenavond richting Utrecht verjaardag van mijn moeder.

Ernie van Sesamstraat naast nep orchidee 


Bij begin Maaspoortweg


Mijn huisarts 


Jongeren Centrum De Poort Geerke


Netjes gesnoeid hier


Skate gebied


Brug rechts hoger


Sint Teunislaan
Heeel lang geleden bieb


Stijl scheurkalender scheuren noodzakelijk


Zo klopt het weer


Hang en sluitwerk Hinthamerstraat


Idem


Allerlei soorten
Nog niet binnen geweest


Richting Kapelaan Koopmansplein


Dus het is opgelost 


Coop parkeren / winkelwagens onder afdak


De Hooghe Clock Klokkenlaan


Weinig fietsen vandaag


Net iets gedraaid


De Klokhoek overburen ook Klokkenlaan


Bushalte dichtbij


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.