zaterdag 18 november 2017

Utrecht gisteravond en rustige zaterdag

Ik werd gisteren opgehaald om met de auto richting jarige moeder te reizen.

We hebben daar gegeten en daarna een leuke avond gehad.

Jos, Mieneke, Daniël, Timon, Julia, Jonathan, Martin, Herman, mijn vader en moeder en ikzelf waren aanwezig.   

Toen begon de zaterdag; ik was behoorlijk moe, dus het werken in de eendenkooi ging niet door.

Rondje gereden om bij de Lokeren naar de Jumbo kleine boodschappen te doen.

Vanavond hoop ik naar de kerk te gaan voor een toneelavond.

Diverse foto's Utrecht


Struisvogeleieren uit Zuid Afrika dacht ik


Telefoontafeltje


Heeft tante Rina gemaakt dacht ik


Aparte manier van dienbladen ophangen


------------------------------------------------

Plas vlakbij


Zelfde


Stuwtje van Zwietenpark


1 van de bruggen


Maaspoortweg


Kom ik vaak langs bv na badminton


Hoe dit heet weet ik niet


Oud Empel als je hier door zou kunnen lopen kom je bij de maas uit


A2 viaduct


A2 viaduct


Volkstuintjes


Paardenweide


Wandelroutes


Lokeren heet het hier


Koffieautomaat Lokeren


Omgebouwde wijnvat Jumbo


Sinds 2 weken hier carnavalswinkel maaspoortweg


Pastinaak linksonder 


Lokerenpassage


Vlakbij huis


JC de poort


Citroen Cactus en commando wagen


(*) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.