dinsdag 14 november 2017

Dinsdag AS en helftheuvelpassage

Dinsdagochtend, Adm Scholing,  aanwezig;  Suzan, Gerda, Ralph, Theo, Charla, Joop en Gerard.

Inder tegen gekomen gisteren, die hoop ik morgen te zien.

Mijn moeder gisteren onderuit gegaan, duizelig,  onderzoek in ziekenhuis, niets te vinden.

Misschien vanavond badminton als ik me goed voel.


Logistiek snap ik niet altijd.

Toeval; schip passeert viaduct A59 Graaf van Somsweg
Schip heet Maaspoort (wijk waar ik woon)
Aan de zijkant staat Hardinxveld (woonden mijn opa en oma en vader)


Keith Green playlist youtube 


Helftheuvelpassage


Kerstversiering aan brengen


Gentiaan


Wierook Gentiaan 


Toch niet gekocht


Korting Gentiaan


Telefoonwinkel

Hier ongeveer kwam ik Wim Antonnise tegen, was jaren geleden.



Bart Smit


Olifantjes


Nijntjes


Kaart


Hema


Pannen Hema


Batterijen Hema


Chocolade letters


Bomenrij


Klimtoren


Onder de draak door


Kappers benodigdheden


Moskee


Brandweer


Politiebureau


Duidelijk


Ridderspoorstraat boek gekocht


Wenteltrap voor nood, dus geen fietsenplaatsen aub


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.