vrijdag 10 november 2017

Vrijdag Inpak Vught

Net voor de wekker wakker geworden.

Naar Vught Kettingweg 5 WSD / Inpak gefietst. David en Mardi en vele anderen ontmoet.

Werkzaamheden vandaag; spuitbus ontharings spray Kruidvat met krimpfolie aan soort kunststof schraper vast maken.Was nieuw voor mij. 

Via 's-Hertogenbosch  Zuiderparkweg / Wederkomstkerk / Bruistensingel terug gereden.

Emmaplein vroeger BD


Heetmanplein


Schuine lift


Zelfde punt


Lage deur horeca Taalstraat


Daar kwam ik vandaan


Kruidvat ontharings spuitbus
Wit stukje kunststof  met soort folie aan elkaar maken.
Als dan de folie verderop verwarmd wordt krimpt dat 
Nooit eerder gezien 


Spuitbussen geleverd per 6 verpakt


Magazijn kom ik nooit


Dat je het weet


Geflopte DVD's / CD's / Blue Ray 
gesorteerde onderdelen


Plastic afval




IXXI dozen, Sharine was hier weer mee bezig
Ik had een week geleden haar geholpen


Waarom zo gestapeld?


Waarschijnlijk werk van de montage afdeling


Barcode; 87 als begin betekent in Nederland gemaakt 


Onderkant IXXI doos


Van vandaag


Tijd om te vertrekken

Kunst aan de wand 


Deze keer geen postzegel er bij


Vught dorpstraat


Restaurant


Vught Kerkstraat omgeving


Bibliotheek 


Richting Bossche Broek
Paardensteeg 


Hier durf ik niet langs


Bossche Broek


Richting Segers gemaal


Dranghekken midden in de natuur
Dan snap ik de functie niet


Heeeel lang niet geweest


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.