donderdag 9 november 2017

Donderdag Stijl en Hinthamerstraat

Vanmorgen redelijk normaal verlopen. Begonnen om 10:30 bij De Stijl.
Jay was er weer en Trudy, Ronald, Clementine, Frenk, Mark, Joke, Gerhardus, Cor, Kariem, Lorenzo en vele anderen.

Vertrok daar rond 11:40 en via de Hinthamereinde en straat terug naar huis gereden.

Gisteravond wel naar familie Voogt geweest en gegeten maar toen niet naar de kring geweest omdat ik teveel hoofdpijn had.

Ruimte Dorus heb ik gitaarles gehad.
Maar dat kan ik dus niet.


Keuken en huiskamer De Stijl


Elke keer weer anders


Macaroni vandaag


Bloemstukje geen nep


Boter kaas en eieren?


Mooie tekst


Misschien ga ik er heen


Richting watermolen


Onderdoorgang inclusief dak


Hinthamereinde


Bouw bezig


De Koning Whiskey 


Van kanaal naar park brug


Fietsenmaker


Nog Hinthamereinde


Hinthamerstraat


Spreuk


Warm onthaal
Hier kwam Gezien voorbij


Spreuk boven de fijnproever cafetaria
In de buurt van de Bethaniestraat 
Was ik opgenomen kwam hier vaak

 

Jheronimus Bosch Art Center


Kerktoren


Kunst


Nooit geweest


Stoelen voor siergras


Veel kanten op


Kapelaan Koopmansplein


Hoe gaan ze dat oplossen?


3 Amazones flats; hier kwam Joke voorbij


Schanswetering / Rompertsebaan


(*)  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.