dinsdag 28 november 2017

Dinsdag; jarig!

Normaal de dag begonnen. Toen ik bij de Adm Scholing binnenkwam begonnen ze voor mij te zingen. Vandaag ben ik 49 geworden. Ik had 3 soorten koeken meegenomen.

Veel berichtenverkeer op mijn mobiel en zo.

Terug gereisd via de Helfheuvelpassage, daar 12 koeken mocca ladies gekocht bij de Jumbo.

Daarna bij de Taling woonzorgcentrum binnen geweest, dat was al weer een tijd geleden; de computers stonden er niet meer.

Onder het station door gereden en verder normale route naar huis.

Noorderplas werkzaamheden bij de voetpaden


Waterwagen stond er nog, vrachtwagens allemaal weg 


Folder bij Adm Scholing


Helftheuvelpassage diverse horloges


Gentiaan


Wierook 


Buren reclame


Ook daar vlakbij


Kijkshop 
Lookwinkel


Ook Kijkshop


Gehaktballetjes


Goedkope kaarten


Lang geleden hier gegeten


Toilet De Taling rood koort voor als je onwel wordt


De Taling


Zwarte piet


Defarana sauna en zo 


Nooit geweest


Flat, de buren waren exact hetzelfde


Bushalte


Er stapte iemand uit, hoe is dat nu mogelijk?


Achter station Joke fietste mij hier voorbij.


Schuine gevel uitzendbureau


Draaibrug Amazones net te zien


Vlakbij huis scouting De Bono


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.