vrijdag 30 juni 2017

Vrijdagochtend "Inpak"

Redelijk op tijd kunnen vertrekken per fiets naar Vught zuid

Onderweg bij het Heetmanplein kwam ik Kees Bijl tegen, speciale ontmoeting.

Er was kermis bij het Maurickplein te Vught, maar met de fiets kon ik er net langs.

Mardi was er, en Rien, Jackie, Corry, Manon, Lucas, Jacques, Ed, Margot, Pieter en vele anderen.

Henk en Sies waren er niet.
Aartshertogenlaan


Centraal station


Hier mag niemand parkeren


Hoek


Koningsweg / Heetmanplein


Zijaanzicht


Tekst staat gedraaid; dan de foto maar goed draaien


Hier rijdt Kees Bijl net weg.
Schuine liften, ooit samen met mijn 
vader hier langs geweest 


Parklaan 21 Voorburg Vught


Stopcontact neusjes


Kippen ook aanwezig


Wandelgang Weverij 


Wespenvallen


Symbolisch tellen; 
3 + 4 = 7 x 6 = 42


Kegels bowlingbaan


Net stapelbaar 9
en 9 deksels


Belangrijke openingstijden


Biljarttafel kantine Weverij
Houten overkapping nooit eerder gezien


7 stapelen incl rubber randen mogelijk


Andere tafel andere kleur


Bang dat ik tekort kom


61?


Tegen het einde 3 lage overtoom bakken netjes gevuld


Deze werkplek van dove Harold weer leeg


Muziek arbeidsvitaminen  


Rotonde bij hoofdingang Voorburg 
Vlaggen Karwei


Laagstraat


Weet niet hoe dit gebouw nu heet


Bruiloft gaande


Markt


Arena


(*)

1 opmerking:

  1. Het is weer tijd voor een opmerking.
    Vandaag een gevulde dag gehad, veel ontmoetingen. Lange telefoongesprekken gehad.
    Het ging bijvoorbeeld over de locatie van de hemel.
    Ik hoop dat ik mijn verbazing en verwondering niet kwijt raak.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.