zaterdag 10 juni 2017

Zaterdag rust

Kon uitslapen en dat heb ik dan ook gedaan. Daarna had ik een mooie route in mijn hoofd. Is gegaan zonder tegenslag.

Bij de Pjotr een icetea gehad, en daarna naar de Jumbo geweest.

Diverse ontmoetingen; Ria, Carol, Paul. Chauffeur zwemmen alleen gezien.

Noorderplas


Appartementen met zicht op de plas



Splinternieuw bankje bij de Noordeplas


Langs de kant


Fraai fietspad richting Oud Empel


Maasboulevard 


Brug in zicht


Monument, donderdag keerden mijn vader en ik hier om


Terug kijkend


Einde maasboulevard


De deur stond nog open, maar verder weinig te zien


Groot genoeg?


Eerder deze foto gemaakt?


Hier moest ik over het fietspad


Nog net een foto van het water


Boog zicht op brug met postzegel


Speeltuin


Ben volgens mij vaker bij de voorkant geweest


Deze Tango heeft nog wel personeel


Bouw huur appartementen net klaar
Nog net niet bewoond


Bij de Noorderplas


Drankenhandel Maaspoort Lokeren


Groentewinkel


Divers aanbod


Icetea smaakte prima


Dakconstructie 


Jumbo


Koffie automaat werkte nog


Slow down
Nieuwe schommels en zo


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.