dinsdag 20 juni 2017

Dinsdag lastige start

Vanmorgen gaf mijn mobiel een sim  kaart fout melding, gelukkig hoefde ik maar 1 keer opnieuw op te starten. Ik had een record weinig aantal berichten.

Ik had last van het waanidee dat ik weer in de separeercel zat, deze keer buiten met een konijn er bij.

De reclameborden staan hier in een rijtje 


Deze hing er nog maar net waarschijnlijk


Die 2 rechtse heb ik vaker daar gezien


Even wachten eerste rood licht


Relatief normaal


Zal hier vast vaker foto's gemaakt hebben, maar deze keer met het idee
dat dit een separeercel was. Het is maar een ruimte met gemaaid gras
en een betonnen bank en metalen afvalbak. Soort JOB; Jeugd Opvang Plek.
Wat hier plaats vond kun je meditatie of reflectie noemen.
Ik heb me zelden zo vreemd en alleen gevoeld.


Dus vlakbij het Vutterpad


De buren van Demarrage Adm Scholing hedikhuizerweg


Zonder tekst


Kan ook overal zijn


Opslag Heineken


Palletplein


Langs de Brabanthallen


Overzijde dit heet Ertveldplas dacht ik


Behoorlijk breed


Terugkijkend


Zit hier ook al lang


Die Heijmans zie je echt overal


Relatief nieuw ben hier nog niet vaak of nooit geweest


Volg het rechterpad


Belangrijke waarschuwing


Spoorbrug


Aan het einde van de tunnel steeds weer licht


Kromme bomen


Fietsbrug richting Heinis


Bij de SuperCoop Rompertsebaan 


Waterpartij bij Rompertsebaan


Speeltuin


Hier dus echt niet verder met de fiets


In het midden de Hooghe Clock Klokkenlaan
Was hier niet voor het eerst, maar de juiste 
weg vinden is erg lastig hier  


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.