donderdag 15 juni 2017

Donderdag; Stijl, Bloem en vader

Hoefde niet vroeg weg vandaag. Was aan de late kant bij "De Stijl" ging verder goed, daarna naar "Bloem" koffie gedronken. Daarna rust totdat mijn vader kwam. We zijn naar Nettorama supermarkt Gruttostraat geweest; mijn vader was daar nog nooit geweest. Na het eten koken eerder weg gegaan want we wouden naar Jan de Groot stationsstraat bossche bollen eten. Mijn vader was gelijk vertrokken met mij, hij per bus en ik per fiets we kwamen bijna tegelijk aan. Mijn vader was even meegelopen naar de fietsenstalling onder station daar stond mijn fiets.

Ingang "De Stijl"


Trap binnenplaats


Andere kant


Spreuken bar



Elke week nieuwe bloemen


Spreuken bar



Taxandriaplein


Vlakbij


Prins Hendrikpark


Café 't Engeltje


Beeldje 


"Bloem"


Lekker maar wel duur


Zicht naar buiten


Koffie er bij


Houtril heet dat geloof ik


Bij station Oost


Bruistensingel zelfde eigenaar als café de Studel


Al heel lang onbemand


Bruistensingel


Markant punt met watervogels


Samen met mijn vader Bossche bol gegeten met chocomel er bij.


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.