vrijdag 9 juni 2017

Vrijdag Vught

Normaal op kunnen staan, het regende hard dus moest ik mijn regenpak gebruiken.

Inpak was weer met Mardi,  en ik kwam Sies, Rini, Sharine, Corry, Harold, Manon, Pauline, Chauffeur, Jackie, Lucas, Gerrit en diverse anderen tegen.

Bij de grab & go een slaatje gekocht en opgegeten.

Viaduct Taalstraat toen was Sies er al bij


Markante wasbak magazijn 


Groene wespenvallen in elkaar zetten 


Grijze Overtoom bakken niet te vol afleveren


Veel halffabricaten wachten bij de Inpak ruimte


Zwarte afsluitringen wespenvallen


Magazijn tafel vol met spijkergaas


Bij de tafel van Mardi


Grab & Go slaatje


Gekoelde dranken gebruik ik nooit


Bord bij ingang


Tesla uit België


Weg


Hier fiets ik vaak


Gedicht


Carillon 


Kruispunt


Maurickplein Vught


Schoonmaak in actie


Weg gaat onder het spoor door rechts richting "De Witte" 


Markant punt


Trein kwam voorbij


Hoogste punt bereikt
Uitzicht Bossche Broek


Pontje weer open


Wenteltrap


Bastionder


Hoe dit heet weet ik niet


Rondvaartbootje


Flat Klokkenlaan


Bocht


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.