vrijdag 23 juni 2017

Vrijdag Vught en retour

Min of meer normaal vertrokken naar Voorburg Vught "Inpak" met Mardi.

Was een drukke ochtend; heb hard gewerkt met maar weinig fouten. Ook de pauze was weer prima.
Veel ontmoetingen gehad.

Op de terugweg via de Bossche Broek en Parade gefietst.

Vanavond BBQ kring kerk, ik moest nog stokbrood kopen.

Ingang  Mavo


Zit er al lang dus


GGD 


GGD bij Vogelstraat politiebureau


Hier 5 reclame borden


Creatieve caravan 


Ongebruikelijke hoek voor foto's


Parkeren maar


Hoezo die Aziatische tekens?


Staat er nu wel beter op


De uil (wijs?)


Containers neergezet, daar snap ik de bedoeling niet van


Taalstraat Vught
Niet de zuilengang van  Salamo


Ingang Boxtelseweg Voorburg


Magazijn vol met wespenvallen


6 x 7 = 42 
Hen vanmorgen veel geteld en symbolisch ingevuld 


Toiletgroep


Duo presentatie


Kreeg de Kimberly-Clark niet scherp


Buiten poot op steun 


Ingang Parklaan


Vlakbij het Christusbeeld


Markant punt
Het is moeilijk uit te leggen wat hier nou zo speciaal
aan is. Nog nooit eerder op de foto volgens mij.


Brug Bossche Broek na Paardensteeg


Kunstwerk soort halve brug je kan helemaal doorlopen


Roodbont vee voor skyline Sint Jan


Iets met kleurige boten


Ik moest hier oversteken


VLaggenparade


Hier kom ik niet vaak, en al helemaal niet
om foto's te maken


Onderdoorgang Geert van Woustraat


Stoepje weer actief vrijdag markt Lokeren 
Henk was er ook iets verderop


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.