zaterdag 1 juli 2017

Gistermiddag en vandaag zaterdag

Gistermiddag bij Pjotr Lokerenpassage beland. Daar heb ik lekker gegeten en zat aan tafel bij Ko, Toos en Paul. Maar er kwamen nog een aantal bekenden voorbij. Voor mij wellicht de eerste keer dat ik daar een avondmaal had gehad.

Ik had ook een mooie leren broeksriem van echt leer gekocht.

Zaterdag vandaag rond 10:00 kwam Jacques me ophalen, we reden naar de Grote Wielen om de kat van Esther te eten te geven. Daarna richting Heesch de kringloop winkel. Jacques moest een kastje ophalen. Maar daar vlak bij ook een aanhangwagen huren voor het transport. Ik was op zoek naar boxen voor mijn stereo beneden want de oude gaven nog maar heel slecht geluid. Is gelukt ze doen het goed.

Vandaag moet het Maria beeld van Esther uit mijn tuin gehaald worden.

Vrijdag sate, frietjes, rauwkost, kroepoek en oud bruin biertje


Mandje friet


De arm van Toos; niet haar eigen armband 


Afrekenen


De echte Bossche Bollen van Jan de Groot


--------------------------------------------------------------

Zaterdag

Verhuur aanhangwagen Heesch


Van Jacques en Rieja
Wat maakt Samsung nu eigenlijk niet?


Bij de voordeur van Jacques en Rieja


Even wachten
Moest mijn mobiel resetten 
want ik had geen internet meer


Bij de Action Wielsum 


Mc Donalds Rosmalen
Big Mac menu franse frietjes


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.