maandag 3 juli 2017

Maandag kop er af

Het viel niet mee, maar ben aardig op tijd kunnen vertrekken richting Vught.

Paar fietsbanden geplakt of vervangen, deze keer ook van de pastor. Verder gingen de meeste dingen zoals gebruikelijk.

Ook op tijd bij de contactpoli geweest, was gecontroleerd boos op mezelf voornamelijk. Blij dat ik bij Lianne even stoom kon uitblazen.

Heb het verslag van de kring BBQ naar Klaas Jan gemaild, toch  nog op tijd.

Ook een PDF versie via mobiel naar de kring-groep-app gestuurd

Moest iets betalen aan het CAK door te snel willen helemaal het betalingskenmerk vergeten. Komt goed, voor de zekerheid donderdag even terug bellen.

Eerste pleisterplaats Heetmanplein
Ik kijk hier niet echt op mijn gemak of zo


Terug


Vooruit


Diverse bedrijven


Brabant Service Station


Container, hek en toilet dat begrijp ik niet


Taalstraat


Vaker gezien


De schaduw achtervolgt me soms


Aan de voet van het beeld


Watertoren


Naam onbekend


Naam onbekend


Naam onbekend


Chocomel opgezopen


Kapstok de groene van mij de andere van Erik en Ad


Eenvoud


Bij de rotonde hoofdingang Voorburg


Kom je hier uit


Paar straten verder
schilder bezig


Meubels?


Groene dakpannen; dat heb je niet overal


Semi oud huis en contouren Sint Jan Kathedraal


Asfalt ligt er mooi bij


Vaker deze foto, pontje overkant


Kanon


Lange brug


Beneden


Zuilengang niet van Salomo


Kwam ik naar beneden


Teksten


Soort kunst giraffe


Soort plein of zo


Feest


(*)
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.