zondag 9 juli 2017

Zondag

Vanmorgen voor de wekker al onder de douche gestaan. Was op tijd begonnen kon zelfs nog even naar hour of power kijken.

In de kerk voor en na de dienst leuke ontmoetingen. Ik ga hier nu geen namen noemen.

Je bent een mooi mens; dat zeggen we te weinig.

Pleisterplaats nr 1 bij de Omron plas


Maasspoortweg


Links omhoog rechts omlaag
Deze keer kies ik voor links


Mais veld


Bekend plaatje


12 ganzen


Ook bekend


JOP nu ff in gebruik


Overkant weg na het Vutterpad


Na de dienst hier mezelf symbolisch tegen gekomen 


Zondagochtend rust


2 kruizen in beeld


Selfie


Klaar gezet voor na de dienst


Mijn bijbel & mijn mok


A59 richting Waalwijk


A59 richting Maaspoort


Makkelijke keuze rechts


GSM mast


Trekhaak auto formaat


Engelenmeer


Riet


Engelen


Hoogteverschillen zichtbaar?


Brug in beeld vandaag niet door mij te gebruiken


't Hoogh


Pleziervaart richting sluis Henriëttewaard 


Boten vullen de sluis gedeeltelijk


Brug


Sluis Crevecour


Aardbeien te koop 


Brug richting Hedel


Naast de Maasboulevard


Hier dus


Waarom die hoogwerkers?


Snap het niet


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.