woensdag 26 juli 2017

Tzorg en computerles

Vanmorgen kwam Veerle van Tzorg voor het eerst om te poetsen, bed op te maken en dat soort zaken. Ik had zelf al een was gestart en die konden we aan het einde samen ophangen.
Veerle was een invalkracht, over twee weken begint de nieuwe vaste kracht als het goed is.

Daarna even rust en toen op tijd vertrokken naar de Administrative  Scholing. Daar verder weinig bijzonderheden.

Op tijd thuis, kon ik mijn mobiel opladen en wachten op Jacques om een bankje te verhuizen van de Metrumhof naar Ruud. En zijn bankje moest naar zijn berging.

Daarna  samen met Jacques naar de Mc Donalds geweest, ik had een big mac menu en Jacques alleen een cola want hij had al gegeten.

Vanmorgen bezig met de schone was inruimen 


Alles op volgorde


Bankje JOP (Jeugd Opvang Plek) 


De mooiste van heeeel 's-Hertogenbosch 


Paardenweide ineens een rustig plaatje  


De mais groeit snel


Nieuw stukje brugleuning blijft goed zichtbaar


Ik sta hier onder hoogspanning


Achtergelaten verpakking


HET Vutterpad aan het einde een lichtpuntje


Afrit snelweg enig hoogteverschil


Richting Waalwijjk


Sligro buitenzijde


Grote stoel zonder functie


Bij Samsung repair center geparkeerd


Andere kant Hedikhuizerweg Gras en Groen


Selfie AS (Administratieve Scholing)


Die succes hand is niet stuk te krijgen
Van een soort schuim gemaakt


Tafel voor de pauze o.a.


Wensboom


Rietveldenweg


Van de verhuizing van de bankjes en de Mc Donalds heb ik helaas geen foto's.

(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.