zondag 1 september 2019

Zondag kerk

Vanmorgen ging redelijk goed, hoewel ik  deze keer geen tv heb gezien.

Zat mooi op tijd op de fiets, ik heb de man uit Bokhoven bij het Vutterpad bij de brug gezien.

Mooie dienst met Heilig Avondmaal met dominee Zomer. Maar het was wel erg rustig vond ik.
Wel een paar gasten aanwezig.

Na de dienst naar De Bossche Hoeve geweest voor de foto's. 

Deze keer koffie gedronken bij chauffeurscafé Treurenburg.

Mooie route verder, ik had teveel foto's gemaakt.

12:34:56 en 13:14:15 bewust meegemaakt.

Vanmiddag weer een dienst; hoop ik heen te gaan.


Belangrijk punt met de fiets hier oversteken


Site vluchtig bekeken


Dat bruine huis op wielen is nieuw


Sligro het Heras hekwerk


Kruispunt gezien vanaf de Sligro 


Links en rechts Kruiskampsingel


Bossche Hoeve goudvissen


Diverse huisjes


Speelhuisje


Op slot


Koe kwam dichtbij


Visvoer €0,50


Hoek vijver


Ezels


Klompen en kattenhuis


Honden wachten


Melkbus


Bij Engelenmeer


Meerheuvelpad


Engelen 2 kanten


Kleine plas


Stukje hoogspanningsmast


Schoolstraat plas kun je om heen fietsen


Water, bomen en hek


Net opgeleverd voor Matrix School


Golfterrein


Henriëttewaard 


En toch droog gebleven


Hier kom ik bijna nooit


Spuisluis Crèvecoeur van afstand


Koffie gedronken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.