zondag 15 september 2019

Zondag kerk en omweg terug

Vanmorgen ging het weer aardig lastig,  maar ik ben op tijd kunnen vertrekken, bij het Vutterpad weer de man uit Bokhoven gezien, gisteren ook al.

Was op tijd in de kerk, Janny Verhoef was naar dopen van kleinkind. 

Genoeg ontmoetingen hoewel het niet druk was.

Terug via de Rijzertlaan en binnenstad gereden, daar Joke ontmoet.

Storing Firefox en Chrome nog niet over.  


Omron plas


Hetzelfde meertje 


Windmolen


Paardentrailer staat paraat


Slot paardenweide


Maasoeverpad, nu wel riet gesnoeid


Water is bruin


Bekend punt schip verderop


Afrit A59 uit richting Waalwijk
2 stroken links en 2 rechts 


Daar kwam ik vandaan


Boom bij Bossche Hoeve 


Grote lege fles


Hoekje voor kinderspullen
planken zijn nieuw


Fietsenrekken nog goed


Muurtje en vuilnisbak


Mijn fiets vaste plek


Rijzertlaan


Rijzertlaan bij Helftheuvelpassage


Rotonde hier ging ik rechts


Koning Willem 1 College achterzijde


Richting station


De Draken


Station NS


Regenboog zebra


Wilhelminabrug


Richting Bastionder


Brug; water richting Brugplein


Klompen aan boom was me eerder niet opgevallen


Auto's kunnen er net langs


Haven aardig vol


Citadel met veel boten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.