woensdag 4 september 2019

Woensdag poetshulp, Adm Scholing en Empel

Vanmorgen vroeg opgestaan, om de was te starten. Daarna kreeg ik een tijdelijke poetshulp  Suraya die hard en snel heeft gewerkt.
De rest van de was heb ik ook kunnen doen.

Na wat rust vertrokken naar de Adm Scholing, redelijk normaal verlopen.

Toen ik terug wou gaan rijden regende het dus regenpak nodig en geen foto's kunnen maken. 

Boodschappen bij de Jumbo gehaald, even bij de Pjotr binnen geweest en daarna via huis vertrokken naar Empel toen was het droog.

Gegeten bij Arjan en Marjanne zonder Esther en Jaco maar met Gert. Terug was het weer droog gelukkig.

Mijn vader zit bij een vergadering, en mijn moeder wist niet wat de plannen zijn voor deze week.

Morgenochtend bloed laten prikken en De Stijl.


Tafel JOP (Jeugd Opvang Plek)


Pinguin


Tekening tafelblad 


Nog meer



Van Zwietenpark greppel gegraven


Nog meer materiaal


Einde greppel


Rommelig terrein


Zig zag weg Graaf van Solmsweg


Caravanstalling vermoed ik


Waterwagen stond er weer
Container met bakstenen


Hedikhuizerweg


Overkant


Groot Boeddhabeeld 


Rotonde Empel


Kerk Empel


Salade


Lasagne


Gevuld


Koffiekopje


Rotonde Empel


Bushalte


Mijn huisarts; kom ik zelden


Twin Towers


Geerke Ballorig

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.