vrijdag 6 september 2019

Vrijdag OAD Vught en terug

Vanmorgen ging het redelijk goed met opstaan. Bij het fietstunneltje A59 zag ik Leo fietsen, gauw zelf even hard rijden om naast hem te belanden. Tot de Aartshertogenlaan samen kunnen fietsen.

Bij de Vughterweg kwam Micha (zeg Misja) me voorbij met haar elektrische fiets, we groeten wel.

De rest van de heenreis ging aardig volgens verwachting. Rond 8:45 stapte ik binnen bij de WSD / OAD het was daar redelijk rustig. Bezig geweest met grotere beugels tellen en inpakken samen met kleine beugels.

De rit terug via de Bossche Broek, Parade en verder bij Het Stoepje geweest.

Marianne en mevrouw de Jong kort gesproken

Abdul was bij de Pjotr aan het bellen, hij zwaaide wel.


Aartshertogenlaan rotonde


Bekend punt


Boot ligt hier al weer even


Bij de Koningsweg


Pand op de hoek vroeger reed ik daar langs, 
nu al een tijd niet meer


Schuine lift Paleisbrug Wilhelminaplein 
of Heetmanplein 


Stuwen in bedrijf


4 dubbele panden dus 8 woningen


Park Glorieux ik noem het zusterflat


Rotonde bij hoofdingang Zorgpark Vught


Gezien vanaf de Kettingweg


WSD ingang naar links


Gaatje in grotere beugels op 20 spijkers plaatsen


Moeren tellen 100 per beurt
Vandaag ben ik daar niet mee bezig geweest


Allerlei stoffen van etiket voorzien




Stukje ruimte


Dozen in doos


Bij de kapstok kliko voor afval


Vught dus niet voor mij


Handenreiniging


Pauze drinkyoghurt en stroopwafels  


Vierkante koektrommel
kun je toch de ronde mee doen


Afvalemmer, waterapparaat en koffieautomaat


Domtoren van drop


Kunst halve brug zicht op 
de Sint Jan en Bossche Broek


Vanaf de Bossche Broek zicht op de Sint Jan


Grote tent in opbouw Parade voor Sint Jan


Stuw van Zwietenpark


Chinees ziet er goed uit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.