dinsdag 3 september 2019

Dinsdag Adm Scholing en Vught friet eten

De ochtend begon aardig goed, zat op tijd op de fiets.

De Adm Scholing ging ook goed, de koffie en thee verzorgen ging volgens planning.

Daarna even bij de Helftheuvelpassage geweest, deze keer niet rond gelopen.

Om 13:00 begon het friet eten in Vught, ik was er aardig op tijd bij. Het was bij de oude Stenen Hut; makkelijk te vinden. Had te maken met OAD; weer veel oude bekenden gezien en gesproken.

Daarna een nieuwe binnenband gekocht voor mijn damesfiets, weet nog niet wanneer ik die ga monteren.


Fietspad met zicht op de snelweg en windmolen


Net om de hoek


Wat moet dit voorstellen?


A59 oprit vanaf de Maaspoort


Maasoeverpad langs de snelweg


Rommelig terrein ik zag 2 schaapjes


Hoogspanningsmast


Verdeelstation

Van de Adm Scholing geen foto's


Bamboe Zee & Zo


Frietheuvel


Hema fietsspullen, de binnenband 
die ik nodig had was uitverkocht


Badzout en zo


Sokken


Agenda Donald Duck


Zal vast lekker zijn


Sappen


Groentewinkel


Zalf tegen spierpijn en zo


Wierook


Big Bazar; blikje en marsen €1,88


Rammelaar


Snoep in ballen


Speelveldje


Flats daarachter pas nieuw 


JOP


De Draak


Essent gebouw bij de stedenwand


Staalconstructies


Voetpad onder deze brug door


Frietwagen


Friet was hier al op


Bar oude Stenen Hut

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.