maandag 2 september 2019

Maandag oud Empel en zo

Vanmorgen ging het niet, heb de fietsenwerkplaats af moeten bellen. Ik vond het niet leuk thuis te moeten blijven. 

Voor 12:00 vertrokken richting Oud Empel.

Mooie rit kunnen maken, brug A2 en Lachende Vis en langs de dijk gegaan.

Om 15:30 word ik verwacht bij de contactpoli.

Verder verwacht ik een rustige avond.


Weg oversteken naar links


Dit voetpad deze keer niet nodig


Aan het einde links


Rechts A2


Reclamezuil behoorlijk hoog


Links A2


Voetbalveld


A2 brug bij Oud Empel


Er onderdoor gegaan


Niets bijzonders


Gewande naar rechts lang geleden voor mij 


Zicht op de A2 parkeerplek


Daar kwam ik vandaan


Container met wiel, snap ik niet


Bezig met huis op de hoek Oud Empel


Parkeren Lachende Vis


Buiten terras


Ingang zaal


Begraafplaats Oud Empel 


Bij de ingang


Bankje


Maria kapel


Zicht op de Maas


Idem


Stukje dorp


Nieuwbouw


Bouwafval


Sluisweg


Hengmeng bochtjes 


Brug over de Maaspoortweg


Detail

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.