zondag 15 januari 2017

Zinderende zondag

Normaal opgestaan, had wel veel berichten op mijn mobiel. Vertrok op de normale tijd, maar door de sneeuw en het aantal foto's maken was ik relatief laat in de kerk. Veel goede gesprekken en contacten gehad. Alleen terug gefietst, Gert reed alleen al weg.

Langs Treurenburg gereden koffie gedronken.

Ikzelf als postzegel


Mooier?


Terugkijkend


Woonboten afdeling


Terugkijkend


Viaduct Graaf van Solmsweg


Even stoppen


Waterwerk


Graaf van Solmsweg nog steeds


Agradi & Moonen
Beiden met mensen die ik een beetje ken


Weinig wind


Treurenburg


Andere kant
Geen geluidswal John!


Vriesoord zonder trein,


En met


Terugkijkend


The road ahead is empty...........


Treurenburg chauffeurscafé


Binnen


Zit mijn haar goed?


Lekkere koffie relatief niet zo duur 


Voorbij de maasboulevard 


Eenzame afvalbak


Richting maasboulevard kijkend


Redelijk goed in beeld


Dijk meanderend


Noorderplas


Blauw is het gebleven of geworden


Stuw op afstand instelbaar


Waterhoentjes?


(*)

4 opmerkingen:

  1. Op zondag koffie drinken in café. Dat heb je niet van je ouders geleerd. En ook niet van de kerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan moet ik denken aan het aren lezen.
    Niet krampachtig wettisch leven, liefde gaat voor.
    Misschien een beetje kort door de bocht.
    De tijdsgeest speelt ook een rol denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een bullshit vergelijking Gerard! Dit slaat als een tang op een varken!

      Verwijderen
    2. Die tang en die varken slaan nergens op idd.
      En die bullshit komt ook nergens vandaan.
      Toedeloe.

      Verwijderen

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.