donderdag 12 januari 2017

Rondrit "De Stijl"

Vanmorgen kon ik laat opstaan. Toen vertrokken richting DAC "De Stijl".
Toch weer nieuwe wegen gevonden voor de retour rit.
Veel mensen ontmoet vandaag. Ronald, Mark, Gerhardus, Clementine, Karien, en vele anderen.

Mijn vader belde af voor vanmiddag, toen heb ik alleen boodschappen gehaald en later de plastic afval weg gedaan.

Afrit 47 A59 Bocht naar rechts


Richting maaspoortweg


Rompert viaduct 1975


Andere kant hier heet het Rompertsebaan


Sein op rood


Hier loopt het omhoog


Post


"De Stijl" bloemschikken


Kunst?


Film


Overzicht


Voorschrift brandweer


Glas appelsap
Dus geen bier of zo


Rooktafel


Muziek niet in gebruik


Zomaar 


Multifunctioneel
Taxandriaplein


Volière 


Nog steeds hetzelfde plein


Dit ook


IJzeren vrouw prins Hendrikpark


Herten


Berner Sennen hond mannetje


Hek


Bok?


De Amazones


Graaf werkzaamheden met gas mocht niet op de foto


Nieuwbouw bij Station Oost


Winkelcentrum Maaspoort Lokerenpassage


Bij de Jumbo, Marie was er weer 


(*)

2 opmerkingen:

  1. Gerard. Het was weer een topselectie foto's vandaag. Bij sommige foto's kreeg ik tranen van het lachen. Zoals hek,post,zomaar,rood sein,viaduct. Die postbezorgster: is dat een vrouwmens of een Neanderthaler? Ik kan het niet zien!
    Ga zo door Gerard!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, de postbezorger is een vrouw volgens mij.
    Je was nog laat op.
    Dadelijk een nieuwe selectie foto's

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.