vrijdag 13 januari 2017

Vrijdag de 13e

Vanmorgen niet naar Vught geweest, voelde me niet lekker. Wel vanmiddag naar de Rompert gefietst boodschappen bij de Jumbo daar gedaan.

Het stoepje uit Spakenburg 
het is weer vrijdagmarkt Lokeren


Het Geerke


Kleine plas bij begin Harendonkweg


Noorderlicht basisschool A  


Harendonkweg


Rotonde Harendonkweg


Nieuw gebouw


School maar nu geen kinderen te zien


Rompertpassage


Jumbo


Tijdschriften


Snoep


Niet de zuilengang van Salamo


Verdwaalde AH karren


Bezig met de waterkant


Fietspad Klokkenlaan


Noorderlicht B
op en heel andere plek als hierboven


Tijdelijke damwand, gaan ze hier water wegpompen?


De Hooghe Clock


Werkzaamheden dak nog niet voltooid


Bij de fietstunnel


Richting brug


Skatebaan verlaten


Geluidswal met daarachter ANWB wegwijzer


(#)

4 opmerkingen:

  1. Het valt me op dat ik de enige ben die reageert op dit blog! Zijn er dan geen andere volgers van dit blog.? Reageer aub! Gerard beweert dat er meer volgers zijn, maar ik geloof dat niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste mede reaguurders! Waar blijven jullie comments? Ik doe niet voor de kat z'n viool een oproep! Gerard wil meer reacties op zijn sublieme weblog!
    Laat wat van je horen,aub. Gerard steekt niet voor niets zoveel tijd in dit weblog. Doei!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.