donderdag 19 januari 2017

Donderdag De Stijl

Vanmorgen op tijd opgestaan, dus naar de Stijl geweest. 
Daarna niet rond de IJzereren vrouw gefietst, wel er langs. 

Mijn vader niet geweest vandaag, kan ik rustig boodschappen doen en zo.

Ingang "De Stijl"
Tegenwoordig zonder geparkeerde auto's


ISS schoonmaakbedrijf in actie


Menu, later kwam de donderdag er wel bij


Verschillende dart pijlen


XP oude computer


Appelsap in het midden


Wie wel en wie niet aanwezig


Helder


Gang


Tijdschriften , waarom links niets?


Overzicht


Stand darten en zo


leesvoer genoeg


Prins Hendrik park


Kunstwerk doet me denken aan de wiskunde


Dichter bij de grond


Zelfde punt


1 van de 3 flats; de Amazones


Richting centrum


Rompertsebaan


Geen brug te ver


Hert droog


Het loopt hier naar beneden 


Klokkenlaan zicht op flats


Waterpartij Klokkenlaan


Reling Klokkenlaan


(*)
  

2 opmerkingen:

  1. Gerard ouwe reus! Wat heb jij toch een geoefend oog voor belangwekkende details. Daar getuigen jouw foto's van. Dat verheugt mij zeer. Dank uit de grond van mijn hart!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.