zaterdag 14 januari 2017

Balans zaterdag

Rustige morgen meegemaakt rustmomenten waren goed. Om 14:00 afgesproken bij Esther. Door de sneeuw gefietst. Moest haar fiets repareren en van 2 buitenlampen de lampen zelf vervangen. Daarvoor moest ik even naar de Gamma en €5,99 betalen. Heb ook nog de batterijen van het achterlicht van de fiets van Esther vervangen. Ook nog gekookt voor ons beiden. Kreeg handschoenen, een muts, een muts en thee.

Fietspad bij rotonde bij de wijk waar Esther woont


Het fietspad gaat hier onder de autoweg heen
Doet mij een beetje denken aan vroeger in Utrecht "De Berenkuil" 


Richting Gamma


Groote Wielen heet deze nieuwe wijk


Overzicht


Idem


Gamma zichtbaar


Buren van Basic Fit


Ingang


Blijkbaar aanhangwagen verhuur


Hoogspanning in het middelpunt


Zicht op de Intratuin


Gamma en Basic fit 
Ik ben denk ik vaker bij de Gamma binnen geweest


Openingstijden


Lokeren, ik moest hier eerst lang om 20 euro te pinnen 


Maar de ING automaat gaf storing 
Toch gelukt via de klantenservice en kassa van de AH


Blokker


Vers winkel


Idem


Pjotr


Lokeren overzicht


(#)

3 opmerkingen:

  1. Een heel foto overzicht! Maar voor mij allemaal onbekende plekken. Maakt niet uit, want het is jouw blogspot, Gérard.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Top Gerard! Altijd leuk om jouw blog te bekijken. Nu ook een reactie van Ans! Het bewijs dat er meer mensen dit blog bezoeken. Groet JWB

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.