woensdag 11 januari 2017

Woensdag gevuld

Vanmorgen om 8:45 was Patricia weer present. Daarna naar de Adm Scholing geweest.

Via spannende weg retour gereden. Langs Treurenburg en de Maasboulevard en oud Empel en Noorderplas

Transformatorhuisje reclame nu wel scherp


Rechtdoor richting Orthen rechtsaf onder viaduct door


Zelfde punt, welke is mooier?


Boerderij


Richting Treurenburg


Plat


Windmolen steeds goed herkenbaar


The road ahead....


Nog steeds met uitdiepen bezig


Bekend punt


Aan die buis zit onder een soort verkeerslicht vast


Graaf van Solmsweg parkeerplek nu stukje asfalt gelegd


Overkant Hedikhuizerweg


Zelfde water


Rietveldenweg


Graaf van  Solmsweg


Uitdiepen


Start Engelen


Blijven graven


Complex 


Kleine plas


Genie voertuigen


Hoogteverschil niet goed zichtbaar


Andere kant Treurenburg


Chauffeurscafé Treurenburg


(*)

2 opmerkingen:

  1. Sorry Gerard maar ik word echt verdrietig van jouw blog. Ik heb medelijden met jou als ik op jouw foto's zie in wat voor deerniswekkende omgeving jij woont! Om te huilen. ...����

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Relatief gezien kan ik toch redelijk tevreden zijn.
    Meer reden om te gaan lachen zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.