woensdag 10 april 2024

Woensdag vader op bezoek wandeling

Vanmorgen ging de wekker om 9:30 ik was daarvoor al wakker, mijn vader was aan de late kant, geen goede busverbinding gehad. Vanwege de steigers achter en herenfiets lopend naar het winkelcentrum gelopen. 

Vertrokken in noordelijke richting, Oudaanstede, Oudoverstede, Neercanne, Cartils, Maaspoortweg en Lokerenpassage.

Harm maar kort gezien, bij Mary van de Jumbo afgerekend.  
We kochten een Knorr pak kipfilet Toscane daarbij hoorde; kipfilet, gemengde sla, sperziebonen, ui, courgette, paprika en olie. In het pak zat o.a. pasta.

Terug via de Maaspoortweg, Cartils, Neercanne, Goudesteinstede, en thuis.

Gekookt en gegeten, afwas mag ik zelf doen, lukte samen niet binnen de tijd.
Verder Harteveldstede, Maaspoortweg, bushalte, Goedenrade, Landhuizenlaan, Nienoordstede en terug.

Ik voel me verder goed, mooi dat ik weer zover ben gekomen.

Statistieken;
1,78 Km afgelegd.
34:56 Opnametijd. (!)
4,05 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,21 Km/u hoogste snelheid.



Wandelroute van van deze woensdag


Hijskraan voor de nieuwe en oude dakpannen


Container met oude dakpannen 


Deze kant klaar achter nog bezig


Albert Heijn ingang 


Stukje Albert Heijn 


Hema


Kruidvat geen kruitvat 


Slager 


Kaart


Boeken 


1985 


Lees brillen


Bij boekhandel 


Kletskaarten 


National Geographic vind ik interessant 


Boek


Lama?


Pluche olifant 


GSM winkel auto voor kinderen


Zeeman net binnen


Bloemist klok en vazen 


Bloemen


Opticien de Haas 


Koepel bij Albert Heijn 


Daar kwamen we vandaan


Dakpannen en container 


Deze bus voor mijn vader


Vertrek bus


Maaspoortweg / Goedenrade


Roze bloemen in een boom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.