dinsdag 23 april 2024

Dinsdag De Stijl, Adm. Scholing en fietsrit

Vanmorgen gingen de wekkers om 8:00 en 10:00 kon rustig opstaan.

Vertrokken in  zuidelijke richting, fietstunnel, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Baden Powellstraat, Ophoviuslaan, Koedijkstraat, Taxandriaplein, de Stijl.

Ik zag daar William, Wisse, Mar-Hein, Marijke, Danie en anderen. 

De Arnoud van Gelderstraat, van Noremborghstraat, Citadellaan, Muntelbrug, Orthenbrug, Zuid-Willemsvaart, Oliemolensingel, Draaibrug, Brugplein, Brugstraat, Emmaplein, station, Koningsweg, Willemsplein, Vughterweg, rotonde bij Postweg, Heunweg, Bosscheweg, Taalstraat, Maurickplein, Boxtelseweg, Parklaan Adm. Scholing.

Ik zag daar; Joop, Frans, Harold, Karin, Dinie, John, Manon, Wim en anderen.

Verder via de Boxtelseweg, Maurickplein, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, Kasterenbrug, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, fietstunnel, Hazenburgstede en terug

Ik voel me verder goed, vanavond badminton is het plan.

Statistieken;
19,48 Km afgelegd.
1:50:10 Opnametijd.
13,12 Km/u gem snelheid beweging.
20,94 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1ZVagyI1qZ4-m-wO0rLXPNqCmyh6hmRA&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Hijskraan in de straat 


Bij mij alle pannen aan de voorkant weggehaald


Rotonde Aartshertogenlaan / Rompertsebaan / Mgr. Diepenstraat


Ophoviuslaan met de auto lastig alles te bereiken


Tuin De Stijl


Nieuw voor mij 


Bloemen


Gang


Tuin


Poes kwam dichtbij


Binnentuin


Ook nieuw


Wortel en takken 


Gele gieter aparte vormgeving 


Ophaalbrug Zuid-Willemsvaart


Zicht op Diezebrug


Boot aangemeerd


Kade met boten


Ophaalbrug met hekken 


Stadsklooster beeld en zo


Kraam Heetmanplein bij horeca de Buurt 
daarachter Essent gebouw 


Brabant Service Station voorheen pomp
en al weer lang op dit plekje 


Vrijstaand huis, grind en beeld koe weg al een tijd


Cou Cou horeca lage deur aan straatkant


Leeuwenstein voorheen raadhuis Vught 
even op het bankje gezeten


Koffie en chocolade melk


Pers en stoel jij mag er zijn


Diverse kleuren draad


Kunst


Flyer, ga ik niet doen denk ik

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.