donderdag 4 april 2024

Donderdag Cementrum, Lokerenpassage, Adm. Scholing / Digitale Vaardigheden en terug

Vanmorgen ging de wekker om 8:45, ik wou rond 9:30 aankomen bij het Cementrum, en dat is gelukt. 

Willem gesproken en verder aanwezig Cees, Hay, Jeroen, Frans, Andreas, André, Hoenr, Jan, Simon, Mark en Eduart. 

Even in een nieuwe ruimte geweest (voor mij), Willem had de sleutel.

Vertrokken vanaf het Cementrum Sint Teunislaan, Klokkenlaan, fietstunnel, Polsboek, Durendael en gepauzeerd.

Bij Harm geweest, koffie gehad, en weer verder, thuis even kunnen uitrusten.  

Vertrokken van huis, fietstunnel,  Klokkenkaan, Rompertsebaan, Rotonde Aartshertogenlaan, Orthenserweg, Diezebrug, Brugplein, Brugstraat, Emmaplein, Koningsweg, Willemsplein, Vughterweg, Rotonde Postweg, Heunweg, Bosscheweg, Taalstraat, Maurickplein ik zag daar Mar-Hein, Boxtelseweg, Parklaan Voorburg.

Bij de kantine van de Weverij Voorburg zag ik Hans, Antoine, Sies, José, Mario, Mamiko, Diana en anderen. Sies viel van zijn stoel maar niks aan de hand verder.

Bij de Adm. Scholing / Digitale Vaardigheden mijn schrift weer ingevuld, ontmoetingen, verder gegaan met Word, eindtoets gemaakt en certificaat uit kunnen printen.

Verder waren aanwezig; Gerco, John, Els, Bert, Diana, Karin, Harold en Dave en anderen.

Verder de Boxtelseweg, Maurickplein, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Triniteitstraat, Parade, Sint Jan Kathedraal, Torenstraat, Sint Josephstraat, Kasterenbrug, van Berckelstraat, Rückertbrug, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, fietstunnel, Hazenburgstede en terug.

Ik voel me verder goed, me volledig in kunnen zetten.

Statistieken;
21,98 Km afgelegd.
1:42:42 Opnametijd.
15,17 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,68 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1dGV5reJ0BqY9Z49sfvN3holNAAFbj-c&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


T shirt van vandaag 


Cementrum tafels en stoelen


André zijn mok Copernikkel


Tafelblad in diverse kleuren 


Koffiezetapparaat en waterkoker


Foto van foto


Compressor en zo


Workmate 


Flat balkons aan 3 zijden andere zijde liftgedeelte 


Bestrating soort kunst 


Durendael, omgeving Maaspoortweg, ik kom hier vaak


Harm Shoe Care veters in kleuren


Poetsmiddelen in kleuren 


Dammen op afstand te bedienen, omgeving Heetmanplein
steiger net zichtbaar dus geen superhoge waterstand 


Maurickbrug hier kwam Mar-Hein me 
tegemoet fietsen nieuwe plek voor ons 


Voorburg fietsenrekken, Weverij en Parklaan 


Watertoren oude brandweerkazerne 
bijzondere plek voor mij, 
maar dat zie je niet zo direct


Schrift van vandaag


Muismat die ik gebruik 


Borduurwerk, rollator en zo


Kunst 


Ronde tafel conferentie 


Cultuurkrant waar koop je dat?


Wasrek en kunst 


Dag verleden, hallo toekomst 


Kunst, soort kruis weerspiegeld 


Klosjes garen 


Kunst


Bord


Platenspeler

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.