woensdag 17 april 2024

Woensdag Toevluchtkerk, Paraplu, JBZ ziekenhuis, Schans en Lokerenpassage

Vanmorgen ging de wekker om 8:45 maar daarvoor was ik al wakker.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, bij de eendenkooi zag ik Rut, Maasoeverpad, zig zag weg, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Evertsenstraat Toevluchtkerk.

Daar zag ik; Roy, Joan, Hans, Gijs, andere Gerard, Tiny en Joyce. 

Daarna Kardinaal de Jongsingel, Kruiskampsingel, Kooikersweg Paraplu kringloop en buurthuis.

Ik zag daar; Kees, Ronald, Gert Jan, Dinie en Marian.

Daarna Simon Stevinweg, Samuel Morsestraat,  verlengde Statenlaan, Statenlaan, Bordeslaan, paleisbrug, Drongelens Pad, Henri Dunantstraat, JBZ ziekenhuis.

Toen ik weer naar buiten wou zag ik toch nog Ger de pianist even mee gepraat.

Daarna Maysteeg, Drongelens pad,  Kampdijklaan, Loonsebaan, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Triniteitstraat, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, Kasterenbrug, van Berckelstraat, Rücertbrug, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, fietstunnel,  Hazenburgstede, thuis, Oudoverstede, Cartils, Maaspoortweg, Toelstradreef De Schans, Maaspoortweg en bij Lokerenpassage gestopt.

Bij de Schans gezocht naar mijn korte broek, maar niet gevonden.

Bij de Zeeman andere korte broek kunnen kopen.

Bij Mary van Jumbo afgerekend.

Even bij Harm geweest, zijn laatste werkdag voor de vakantie.

Ik voel me verder goed, hierna eten bij Rianne en gemeenteavond in de kerk.

Statistieken;
23,43 Km afgelegd.
2:12:37 Opnametijd.
13,10 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,38 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Nt9vTBxnSsMrCr2HK4xtXVvy7Gt-WH8&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Maasoeverpad, water bij windmolen


Rechts lantaarnpaal  37 links 38 links leeg rechts gras


Begin Engelen.


Graaf van Solmsweg, betonnen stenen wand graafmachine van Barten 


Toevlucht kerk 


Bij ingang 


Zaaltje bij de kerk


Kerkzaal 


Mengpaneel 


Koekjes


Paraplu kringloopwinkel


Hond?


Divers wekker en zo


Kralen speelgoed


Kinderstoel met clowns


Koffiebeker 


Tafel bij buurthuis gedeelte


Koffie en thee


Klimtoren bij Populierenlaan 


Stedelijk Gymnasium 


Parkeergarage Paleiskwartier 


Bordeslaan 


Paleisbrug links nieuwe lift


JBZ (Jeroen Bosch Ziekenhuis) info


6 hoekige vormgeving


Kaars kapel 


Loonsebaan spoorwegovergang 3 sporen 


Sint Jan kathedraal 


Sint Josephstraat parkeergarage motor op trottoir 


Boodschappen niet veel nodig

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.