donderdag 11 april 2024

Donderdag Cementrum, Harm, Adm. Scholing Vught en per fiets terug

Vanmorgen ging de wekker om 8:50 voldoende tijd om me klaar te maken voor vertrek naar het Cementrum. Versnellingshandel van mijn fiets vaster gezet en handvat vast gezet. Ik had daar te maken met; Cees, Hay, Jeroen, Frans, André, Hoenr, Willem, Jan, Simon, Mark en Eduart.
Even bij Sparkling Plastic geweest, alleen voor de foto's, en ook nog koffie gehad.

Daarna vertrokken van het Cementrum Sint Teunislaan, Klokkenlaan, fietstunnel, Polsbroek, Durendael en gepauzeerd.

Even bij Harm thee gedronken, en weer naar huis.

Vertrokken van huis, fietstunnel, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Diezebrug, Brugplein, Havensingel, Mariabrug over de Dommel, Sint Janssingel, Westwal, Heetmanplein, Vughterweg, rotonde Postweg, Heunweg, Bosscheweg, Taalstraat, Maurickplein, Boxtelseweg, Parklaan Adm. Scholing.

Onderweg zag ik Paul van de Eendenkooi, Fleur van De Stijl, Margot bij de watertoren en later Henk.

Bij de AS / DV (Digitale Vaardigheden) had ik te maken met Gerco, John, Bert, José, Diana, Sies, Harold, Dinie, Mariska, Wim, Mario, Jan en anderen.

Verder via de Boxtelseweg, Maurickplein, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, bankje, Trinteitstraat, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, Kasterenbrug over de Zuid-Willemsvaart, van Berckelstraat, Rückertbrug over de Aa, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Ik voel me verder goed, rond 20:00 komt Jan op bezoek is de planning.

Statistieken;
21,70 Km afgelegd.
1:42:57 Opnametijd.
15,31 Km/u gem snelheid bij beweging.
22,19 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=14A2u5R1-SCUKXefpN4hCLjn-3eIMXvI&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


2 vrijwel identieke Suzuki's alleen de kleur is anders
toevallig, de kans is niet zo groot


Cementrum, seniorenbusje en soort SRV wagen 


Brabant Wonen functie van het voertuig onbekend


Bakfiets 


Fietstakel 


Aanhangwagen 


Doppendoos 


Gereedschapskoffertje 


Sparkling Plastic diverse soorten 


LDPE 


PVC


Kolomboor


Pers


Pers


Stuk beton en elektrische pitten


Harm cilinders lijst 


Uitvaaart bij stadsklooster


Rondvaartboot niet niet helemaal in beeld 


Kunst linksonder autoband


Bastion Maria


Tekst 


Bloesemboom


Leeuwenstein met fontein 


Bij ingang Boxtelseweg naam pand weet ik niet
kom er wel vaak langs


Pauw bij hokken 


Weverij kunst en cultuur


Eenvoudig mooi deze heb ik vaker gezien


Willy herken ik wel 


Lampen


Bij bankje Sterrebosweg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.