zaterdag 5 augustus 2017

Zaterdag stereo aansluiten en Boulevard

Had verder weinig in de planning vandaag, Jacques belde of ik wou helpen met de stereo bij Esther aansluiten. Rond 11:15 kwam hij me ophalen.

Voor de stereo moesten we een kabel kopen om aan te sluiten op de 220 was €0,50 bij de kringloop.

De DVD en digitale tv ook aangesloten, maar er viel een stuk beeld weg; de onderste regel ondertiteling was niet te zien. Moet ik een ander keer naar kijken.

Na wat rust vertrokken naar de binnenstad bij het theaterfestival Boulevard  kwam ik weer bekenden tegen waaronder Wim en Agnes die ik heb gesproken.

Het loopt hier iets omlaag 
vlakbij huis

Scouting gebouw


Route terug


Skaten maar


Bankjes fietsenrek


Supermarkt waar ik zelden kom


Vaak bloemen te koop


Deze snap ik niet; waarom zijn 
de parkeervakken afgesloten? 


Op de hoek waar ik vaak langs kom


Richting Amazones


Kapelaan Koopmansplein; plastic afval kon ik hier kwijt


Zelfde plein


Op de hoek, ook voor pasfoto's


Water punt om te drinken


Vroegere GZG terrein


Gaan ze hier nog verder bouwen?


Sint Janneke cafetaria


Patat speciaal


Iets te drinken gekocht


Gat in de markt


Jeroen Bosch woonde hier in de buurt


Instortingsgevaar?


Oud collega voor zichzelf begonnen


Hier werkten we samen


Korte Putstraat


Kerkstraat


Veel richtingen


Bus


Parade


Klimwandje


Deze brug kom ik zeer zelden over


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.