dinsdag 15 augustus 2017

Dinsdag rust

Adm Scholing is deze week gesloten. Daarom maar naar de Stijl geweest. Relatief weinig foto's vandaag. Maar ik heb nergens een contract om een aantal foto's per dag te publiceren.

Vanavond badminton is de planning.

Restafval wordt afgevoerd


Bar De Stijl


Puzzel 1000 stukjes


Gevelsteen gebroken midden boven


Cor buitenplaats De Stijl


Olga in beeld 2014 Margriet


Salade


Taxandriaplein


Bankje 2010


Kind Centrum


Hier mijn plastic afval gedumpt
Achter Buitenpepersedreef SuperCoop 


Binnen


Misschien ga ik woensdagavond even heen
Nog nooit meegemaakt


Relatief nieuw stuk Hooghe Clock


Bezig met kabelbaan 
iets te ver af eigenlijk


Waterpartij deze brug neem ik zelden


Treurwilg


Je kan hier met de fiets met fietstassen 
net door, probeer ik te vermijden.


Soort webcam fietstunnel


(#)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.