maandag 14 augustus 2017

Maandag gelukt

Vanmorgen ging niet zonder moeite maar ik was ruim op tijd aanwezig. Kwam de twee mannen weer tegen halverwege de Taalstraat te Vught.

Redelijk kunnen werken in de fietsenwerkplaats.

Daarna de contactpoli en bij de Aldi boodschappen doen.

Ik kwam verder tegen vandaag; Sies van der Pluijm, Manon, Arjan de Boer, Lucas, Rini, Dennis (2), Hanny, Lianne, Ida, Paul en Rien.

Vanavond rust en morgenochtend misschien naar De Stijl, want de Adm Scholing is dicht deze week.

Klokkenlaan


Reclame uiting


Waaide niet hard


Emmaplein


Ronde vormen


De Draak


Regenboogstad


Koningsweg


Staat er weer op


Lading glas lossen, ik weet niet waarom en waarvoor


Tekst put dekseltje slecht leesbaar
Vlakbij mijn fietsparkeerplek  


Blue Ray? Waarom in de kantine?


Witte zak met geflopte Blue Ray's
Pop voor kerststal?


Leguaan verblijf


Verse koffie


Slang


Gerbils = woestijnratjes


Stapel fietsen


Hokken gerbils


Aardappelriek?


Waarom dat oranje touw nodig?


Kon het niet laten Boxtelseweg
Dennis kwam hier vlak van te voren langs gereden
met zijn autoraam open om naar mij te roepen.


Taalstraat


Van Loon nu echt verhuisd


Paardensteeg


Voor en na het viaduct weer licht


Parade licht op Jupiler


Oranjerie


Huizen in een lichte bocht gebouwd


Klokkenlaan


Contactpoli limonade en koekjes en zo


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.