vrijdag 25 augustus 2017

Gistermiddag en vrijdag vandaag

Gistermiddag een eind wezen fietsen samen met mijn vader, over de dijk richting Maximakanaal bij de Maas.

Vandaag naar de Weverij Voorburg Vught Inpak met Mardi geweest.

Moest eerder naar huis omdat de poetshulp van Tzorg stond ingepland.

Heb allerlei huishoudelijke zaken gedaan, een was gedraaid, bed verschoont, was opgeborgen en opgehangen.

De ramen beneden zijn weer schoon.

Daarna even naar de Lokeren gefietst, Toos ontmoet.

Nieuwe sluis Maximakanaal gisteren


In afwachting


Deze vaart


Roodbont Nederlands landschap


Van bovenaf


Bij het gemaal Gewande


Gemaal


Verderop bij de Maas


A2 bij de weg terug


----------------------------------------------------------

Vanmorgen bevoorrading SuperCoop Rompertsebaan 


Zwart asfalt nog niet zo oud


Daar kom ik heeel zelden


1 bootje


Niet veel wind


Vroeger De Vrienden


Bastion


Hoogwerker geparkeerd waarom weet ik niet


Links brug


Mocht wel weer een kertje


Parklaan 21 dat groen op het water is er niet altijd 


Klein begin bouten, ringen, rood plastic onderdeel, boekje in zakje


Kon er 7 tellen


Overgestapt op wespenvallen


7 stapelbaar


9 Kan ook prima


Bossche Broek vroeg al aanwezig


Provinciehuis te ver


Sint Jan in de verte


GZG terrein bij café De Unie


Belangrijk kruispunt in mijn leven


Rompertsebaan nog steeds niet schoon gemaakt


Dat was een sigaar volgens mij


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.